„Nietykalni”. Wielki sukces francuskiej komedii. Co za nim stoi?


Dodano: 2018-05-18 06:00:59
Tagi: Film

  • Krzysztof Zalewski 2018.03.05 13:55

    Film Oliviera Nakache i Erica Tolendo bije rekordy popularności. Do tej pory w polskich kinach obejrzało go prawie 650 tysięcy widzów. To absolutny fenomen jak na nasze warunki. Komedia nie schodzi z ekranów kin i pierwszych miejsc kinowych list przebojów. My zastanawiamy się wraz z krytykami filmowymi, na czym tak naprawdę polega sukces „Nietykalnych”.

     

    Od premiery filmu w kwietniu o „Nietykalnych” mówi się nieustannie. Komedię polecają magazyny dla kobiet, sąsiadki emerytki, matki karmiące i dziennikarskie autorytety. Wszyscy jednogłośnie wyznają: „musisz to zobaczyć”. Sukces filmu jest rzeczywiście powalający. Nawet w naszym naTematowym przeglądzie filmowym „Trzy po trzy” był polecany ponad pięć razy, a to zwykle się nie zdarza.

     



    Czytaj więcej na ilento.pl


    https://ilento.pl/artykul/388,nietykalni-wielki-sukces-francuskiej-komedii-co-za-nim-stoi

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama






 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez isrodmiescie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"