Idealne ogłoszenia lokalne - jak zwiększyć szanse na sprzedaż w Warszawie

27/02/2018 18:29
Handel i usługi, Idealne ogłoszenia lokalne zwiększyć szanse sprzedaż Warszawie - zdjęcie, fotografia

Niezależnie od tego czy występuje się jako osoba prywatna, czy firma lub ktoś prowadzący własną działalność, sprzedaż na terenie miasta Warszawa nie jest łatwym zadaniem. Z jednej strony rynek jest pojemny, a usługi i przedmioty powinny z łatwością znajdować nabywców, z drugiej jednak - konkurencja jest bardzo duża.

 

Osób sprzedających wykonywane przez siebie przedmioty czy po prostu rzeczy zalegające w mieszkaniach, a także usługodawców jest naprawdę wiele, dlatego tak ważne jest, by ogłoszenie wyróżniało się na tle innych w tej samej kategorii. Aby było to możliwe, warto pamiętać o kilku zasadach skutecznego ogłoszenia, szczególnie jeśli ogłoszenia lokalne dotyczą miasta Warszawa.

Tytuł pierwszą wizytówką zawartości

Tym, na co w pierwszej kolejności zwracają uwagę osoby przeglądające ogłoszenia lokalne w mieście Warszawa, są tytuły. To one skłaniają kupca do bliższego zapoznania się z ofertą bądź też działają zupełnie odwrotnie. Należy przy tym unikać wstawiania takich zwrotów jak "najlepsze", "najtańsze". Podobne ogłoszenia już od jakiegoś czasu przestały się sprawdzać, bo pojawiają się zbyt często. Lepiej określić, czym naprawdę różni się oferta od innych, np. "profesjonalnie i tanio", "wyjątkowe", "z pasją". Bardzo ważne jest również jasne określenie, czego dotyczy oferta. Czy sprzedaje się rękodzieło czy też określone usługi - informacja o tym powinna znaleźć się w tytule ogłoszenia.

Czytelna treść

Nie istnieje nic gorszego niż ogłoszenie napisane w formie jednolitego bloku tekstu. Brak akapitów, odstępów czy nieumiejętność korzystania z przycisku ente to niestety zjawisko bardzo powszechne w przypadku większości ogłoszeń lokalnych. Świadczy nie tylko o małej dbałości o potencjalnego kupującego, ale też utrudnia przeczytanie oferty. Bardzo ważne jest, by poszczególne informacje były rozdzielone większymi odstępami, a najważniejsze cechy ogłoszenia podkreślone lub pogrubione. Zdecydowana większość portali z ogłoszeniami umożliwia podobne formatowanie, a nawet jeśli nie, wystarczą odpowiednie odstępy, które pokreślą informacje ważne dla kupującego.

Określenie zakresu działania

Ogłoszenia lokalne dotyczące miasta Warszawa niekoniecznie muszą obejmować całą miejscowość. Mogą dotyczyć np. określonych dzielnic lub nawet być poszerzone o miejscowości podwarszawskie. Dlatego tak ważne jest, by określić obszar działania. Uniknie to straty czasu podczas odpisywania na oferty, których nie można przyjąć, a kupującemu oszczędzi zdenerwowania z powodu nieowocnych poszukiwań. W treści ogłoszenia warto zatem zawrzeć dokładną informację na temat obsługiwanych dzielnic i ewentualnych miejscowości podwarszawskich.

Zdjęcia lepsze niż tysiąc słów

Jeśli przedmiotem oferty są przedmioty, konieczne staje się zamieszczenie zdjęcia. Niezależnie od tego czy sprzedaje osoba indywidualna, czy tez firma i czy oferta dotyczy już gotowego przedmiotu, czy też czegoś, co ma być wykonane na zamówienie, najlepiej do danej oferty przekonają zdjęcia np. dotychczasowych realizacji. Ich efekt będzie znacznie lepszy niż powielanie opisów "najpiękniejsze, najlepsze, najtańsze", w które kupujący przestają wierzyć. Realistyczny opis i zdjęcia wyglądające na wykonane w warunkach domowych, nie zaś w studiach reklamowych, to najlepsze referencje dla każdej oferty.

Coś innego - coś pożądanego

Ogłoszenia lokalne Warszawalokalnie.pl zawierają ogromne ilości usług czy sprzedawanych przedmiotów. Z tego powodu zazwyczaj sprzedaż jest kwestią szczęścia, podobnie jak pozyskanie zlecenia. Aby zwiększyć swoje szanse i nie pozostawiać nic przypadkowi, wskazane jest by już w ogłoszeniu poinformować czym dana oferta różni się od innych. Może wytwarza się unikatową biżuterię z surowców, których nikt inny nie stosuje? A może szyje się ubrania na wymiar w ekspresowym tempie? A może meble, jakie się produkuje, przypominają antyki? Cokolwiek to jest, powinno znaleźć się w opisie oferty, do tego odpowiednio zaakcentowanie. To unikatowe produkty i usługi zyskują największe zainteresowanie, bowiem większość osób pożąda tego, co może budzić zazdrość innych.

Dbałość o język

Wydaje się to oczywiste, a jednak ogłoszenia lokalne często zawierają błędy ortograficzne, stylistyczne i interpunkcyjne. W najlepszym przypadku ogłoszenie zostanie zignorowane, w nieco gorszym znajdzie się na jednym z prześmiewczych portali internetowych. Poprawność językowa w ogłoszeniu to absolutna konieczność i oznaka szacunku do kupującego. To także potwierdzenie, że ma się do czynienia z profesjonalistą, a każde zlecenie czy usługa zostaną wykonane z dbałością o szczegóły. To także potwierdzenie, że w przypadku osoby prywatnej transakcja powinna odbyć się bezproblemowo. Oczywiście pojedyncza literówka czy jeden lub dwa pominięte znaki interpunkcyjne to nie zbrodnia, ale fonetyczne zapisy i tekst najeżony błędami orograficznego nie zachęca do kontaktu z sprzedawcą czy usługodawcą.

Kilka zdań - kilkadziesiąt minut pracy

Dobre i przede wszystkim skuteczne ogłoszenie to przynajmniej kilkadziesiąt minut pracy. Mając tego świadomość, można znacznie zwiększyć sprzedaż poprzez ogłoszenia lokalne.

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Prania tapicerki meblowej.

Pranie Tapicerki Meblowej. Meble takie jak kanapa, wersalka, narożnik, sofa, fotel, pufy, poduszki, krzesła z obiciem materiałowym, materac. Również..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez isrodmiescie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"