
Od jakiegoś czasu w mediach społecznościowych trwała kampania Biało-czerwone Hi100rie. Polegała na zachęcaniu Polaków do tworzenia grafik z polsko-czerwonym akcentem. Teraz można je obejrzeć w Łazienkach Królewskich.
Grafiki były oznaczane hasztagiem #BialoCzerwoneHi100rie. Pomysłowość Polaków wydawała się nie mieć końca. Stojący za kampanią Facebook Polska oraz Biuro Programu "Niepoległa" nie posiadali się z zadowolenia. Było z czego wybierać i wcale nie był to prosty wybór. Ostatecznie, wyłoniono 10 prac, które zawisło w Łazienkach Królewskich. Prace dodawano zarówno na Facebook'u jak i Instagramie. Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią, wypowiada się następująco: " Biało-czerwone Hi100rie to akcja w której chcieliśmy pokazać święto 100. rocznicy odzyskania niepodległości niejako od kulis. Uświadomiliśmy sobie, że na ten piękny moment składają się tysiące małych, osobistych i radosnych historii, pokazujących czym ta rocznica jest dla każdego z nas. Chcemy, aby nasze platformy zbliżały do siebie ludzi i pomagały w budowaniu wspólnoty, tej małej jak np.: grupa przyjaciół, ale też tej wielkiej, jak całe nasze społeczeństwo. Z tego powodu postanowiliśmy, pokazać te unikalne historie światu i bardzo się cieszę, że osoby korzystające z naszej platformy odpowiedziały tak pozytywnie na nasze zaproszenie".
Inicjatywę wsparli również polscy graficy: Przemysław „Trust" Truściński, Dawid Ryski, Alek „Lis Kula" Morawski, Beata „Barrakuz" Śliwińska oraz Mateusza Suda. Prace można oglądać do 4 marca.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie